The jetset life is gonna kill

festen i fredags började med att vi gick på obs och köpte en present. Kl 20.00 sa vi att "vi kommer snart.." sen började vi gå.. och gå och gå och gå... Kom fram runt 22.30! var man lite less på gå då kanske?! var då ingen som var på partyhumör iaf. förutom Malin och Linus kanske.  Men det gick snabbt över då vi kommit fram ;D det var riktigt roligt :D åkte hem med min morbrors tjej hem till sandra där jag och Marre tog Sandras säng. (hehe förlåt)


Lördags var Jag Sandra Malin Marre och Emelie och kollade på Özz, Soran, Måns Möller och Björn :) Hahahah myyycket skratt! :D


Söndags for jag och Sandra på dansen och efter det for vi hem till henne och bara tog det lugnt, duschade, tränade lite och sen satt vid datorn och försökte förstå oss på det där med att designa bloggen, men det gåår inte!
Senare på kvällen for vi till USM på cardiomuskel och Core, sen hem till pappas lägenhet i Tsjö. =)


Idag var vi lediga pga. utvecklingssamtal så jag har gjort lite kalligrafi och sen kl 15.00 for jag och pappa till skolan, fick höra att jag borde satsa på VG i rättskunskap, blev lite förvånad där eftersom jag inte tycker att jag fattar så mycket av det. men jaa, man kan ju alltid försöka :P

ikväll har jag varit duktig och tvättat två tvättmaskiner och städat lite i mitt rum. Det är så skönt då det är nystädat, mörkt ute, tänt alla ljus i rummet, mysiga lampor osv. åhh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0