How Do You Do?

Har varit ganska duktig ikväll =) skickat in både tingsrättsbesöket och barnkonventionen. Sen har jag skrivit lite på träningsprogrammet också. MEN jag blir sååå sur på datorn, jag lovar att jag har säkert varit tvungen att stänga av den kanskee.. 8 gånger? Drygt äre i alla fall!

plugg:
kalligrafi - gotisk textur, rotunda, anfang, födelsedagskort, fruktfatet
Historia fortfarande - instuderingsfrågorna (ännu fler) + Digerdöden, bara för att lärarkandidaten inte hann gå igenom det!

Ikväll gjorde jag blåbärspannkakor också, det var faktiskt ganska svårt och söligt men gott blev det! =) Börjar tycka det är ganska kul att laga mat, är kanske för att jag och sandra lagar ganska ofta nu för tiden :P Om det inte blir fest imorgon så tror jag faktiskt jag lagar middagen imorgon med ;D

Uppdaterat bilddagboken också, hade inte lagt in bilder sen 13 augusti så det blev några stycken nu att lägga in :P Måste bli liite mer aktiv där tror jag. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0