Helgen=)

Fredags var jag, mamma och mormor här hemma och åt mat och såg idol, mysigtmysigt :) Åt fruktsallad med vaniljyoghurt, bara gott!

Lördags gick jag på stan ett tag, har fortfarande inte hittat en stickad kofta :( Efter ett tag kom Sandra och vi träffade sen Martina och Joella. K 15.20 tog jag och Sandra bussen till Robertsfors, sen gick vi hem till Malin och bakade en cheesecake då vi kom fram :) Då Marre och Emelie kommit så blev det potatisgratäng och kyckling, och till efterrätt Emelies chokladtårta. not bad! Var ute och gick lite sen såg vi Dead silence som jag kom på att jag redan sett för några år sedan. Men den var ganska bra ändå :P Sen åt vi cheesecake och började se BarnhemmetMen det sög för då vi började se så fattade vi inte så mycket, sen efter typ halva filmen så började den som ta slut osv. Sen såg vi att vi hade sett del två! Så vi hade ju missat första halvan av filmen, LYCKAT! Då var den filmen förstörd så vi orkade inte se del ett så istället satt vi och kollade på gamla PDOLbilder (ÅH VAD JAG SAKNAR DET) och lite annat, ganksa kul ;P
vid typ två på natten skulle vi se en till film, kunde inte alls enas om vilken film vi skulle se men till slut blev det iaf Step up 2 the streets.  och ÅÅh så snygg Chase Collins är!
 


Söndag åkte jag och Sandra hem från robban, for på dansen som faktiskt börjar bli lite roligare :P och efter det så träffade jag pappa, Ruth, Thomas, Coffe och Jesper så vi gick på stan ett tag, fikade lite och sen for vi och bowlade. haha och jag vann ju ganska överlägset också ;) Men det var kul. borde göras oftareee :) Sen for vi på "Grejtan" och åt friterad kyckling, ris och sötsursås. MMh!


Kommentarer
Postat av: Malinen

jag kan meddela att det typ var 10 min kvar av barnhemmet del 2 när vi upptäckte att vi såg fel del -.-'

2008-10-15 @ 12:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0