trääning

Slutade halv tre idag, då fick jag och Sandra och köpte subwaymacka, sen gick vi till USM och åt dom där, sen började vi träna va 15.40. Jonzza kom och joinade oss runt 16.15 =) Då kl var 17.00 gick jag och Sandra på yogainspirerad dansklass. Var ganska roligt faktiskt :) Efter det så väntade vi en timme, satt och snackade massa minnen osv med Jonzza ;D det var tider det!

Då klockan blivit 19.00 var det dags för en timmes afrodance. Det var askul! Men sjuuukt jobbigt :O Jag som skulle på Body pump/body balance direkt efteråt.. Det blev inget av .Var såå tröött... Blev att jag satt och pluggade lite trafikant osv medans jag väntade på mamma som var på det sista passet. Jag känner ändå att det inte kommer bli så svårt på provet på fredag. Men nu bara för att jag tänker så så kommer jag inte plugga ordentligt och sen blir det inget VG på provet. Men jag skaa vara duktig och plugga! Det där är ju faktiskt roligt att lära sig, till skillnad från historia tex..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0