StädarN

Tavelsjö med Sandra i två dagar nu, mest chillat, lagat mat, tv osv :) igår hade jag stoorstädning medans sandra pluggade (hon hjälpte till lite också) så det blev ba fiint!

Slutade elva idag. Skööönaste! Engelska och Rättskunskap bara. Men långa lektioner vare! sen fick vi inte tillbaka rättskunskapsprovet heller! :( ..att han inte hunnit rätta dom under lovet. drygt. Men hoppas på att vi får tillbaka dom på fredag, jag är som lite nyfiken ;D Då vi slutat gick jag och Sandra till stan (fucking kyyla! :O ) åt miniskrov och glass på Frasses. mmmhh  ;D seen halv ett bussen hem med Amäända och Häggaa :)  Hade tänkt vara duktig nu och göra psykologin som skulle vara inne 22 okt, men jag får se när jag orkar.

Sen historiakursprov nästa torsdag, jag dör! : O orkar inte, typ 130 sidor eller vad det var man ska plugga på. ooomöjligt ju! Måste typ börja ikväll men jag vet ju vad som kommer bli av det. nä juste, ingenting. not goood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0