Next to me,

Nu är vattengympan avklarad! Plast badmössorna fick en verkligen att känna sig sexig ;) Men dom hindrar mig nog inte från att fara dit igen, det var faktiskt kul=) nästan bara massa gamla tanter, menmen ;P

Efteråt gick jag och Sandra och kollade hårfärger. Hittade en hasselnötfärg som typ var fin. Ska kolla imorgon med. Jag vill såå mycket brunettera mig! Men det där är bara toning, så ja. Får ser hur jag göör:)

På tal om imorgon, vi ska typ hyra lokalen (sjukt länge sen man var där! =) men det har ju sin anledning :P ) sen får vi se vad som händer:)

Nu ska jag lyssna på micket braa musik och städa rummet efter mig och sandra, blev lite stööökigt..

godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0