jarråååhhhh

Det var riktigt kul igår! Gick på Matboa och köpte lite mat och fett sen tillbaka till lägenheten och åt maassa spagetti och köttbullar medans vi såg Ratatouille som jag och Marre aldrig sett förut, men den var bra ;D Pluggade lite sen ringde vi Jonzza så for vi ut och sladdade och åkte lite bil :D jag måste verkligen ut och köra oftare så jag lär mig! :P

Då vi kom in igen så såg vi Låt den rätta komma in. En svensk skräckis. Det var väl ungefäär.. iinget hemskt i den alls. Så det sög . men den var inte jättedålig :P  Sen blev det att diska och plocka undan och göra sig klar för natten. Emelie skrev ett jättelåångt brev till mig. Typ hela hennes liv :P

Upp 06.00 imorse och duscha och grejer. Det behövs verkligen en till spegel där kan jag lova! 5 tjejer på en spegel i ett litet toarum är liite jobbigt ;P men det funkade iaf. Jag och Emelie var ganska taggade på att vara hemma idag och se film och plugga lite men så duktiga som vi är så pallrade vi oss iväg till skolan , och gick inte tillbaka då bussen var sen heller :}

Ikväll blir det lägenheten själv. plugga, tv osv bara. och sovmorgon imorgon! skööönt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0