fulla på pannkakor!

Jag och Sandra tävlande om vem som kunde äta mest pannkakor på lunchen idag, nog hade jag kunnat trycka ner en till om jag velat.. men kändes bäst att låta bli. Så det blev oavgjort, 7 st var! tungt i magen sen kan jag loova.. 

Veckan har i alla fall varit ganska chill. Var sjuk igår, sovmorgon till halv elva idag:) inte helt fel! Imorgon blir det att vara hemma också. Har egenligen kursprov i historia men eftersom jag inte kan nåååånting så äre kanske bättre att göra det nån annan gång ;P

Sen stan imorgoneftermiddag.  hoppashoppashoppas på en bärbar dator nuråå! Sen får jag se om det blir hemmakväll och datanörd eller fest någonstans. Beror väl på om Sandra hittar nån och om hon vill säga det till mig.. Vi ser väl ;)

Ikväll blir det att försöka skriva klart psykologiprovet och idrottsinlämningen. sen ba chillaa .

Nästa vecka är det fältstudier tis-tors. Sen skriva ett repotage om det på fredag. Jag och Sandroow ska vara hos min mamma som är dagmamma. Vad kan man skriva för repotage om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0