Fredag.

Trafikantprovet idag gick faktiskt inte så jättedåligt. Helt okej faktiskt. känns ändå skönt, trodde inte det skulle vara så svårt men =) Efter det var gjort så gick jag och Sandra till Martina och sov och kollade på tv i mer än tre timmar. (håltimme 4 timmar..) sen åt vi "söndertuggad" mat , och efter det hade vi ganska lugn svenska, och rättskunskap.

Gick till stan med Emelie och Marre, Sandra kom senare och då for vi på sf och såg Twilight. Faktiskt, killen blir bara snyggare och snyggare i filmen! alla blev typ kär i han (L) (han var jätteful från början, men senare, mmh..) . Seen så gick vi och satte oss på Kafé Station tills tiobussen gick.

Då jag kom hem så hängde jag med Jens, Bullen, Viktor och Kalle till garaget, Viktor och kalle drog till stan. Jag jens och bullen spelade luffarchack för bullen orkade inte dra till han eller mig. Då vi äntligen övertalat han till att se film hos han så kommer Viktor och Kalle tillbaka . Så ingen film ikväll heller. Jag ska iaf se Jumper nu sen blir det sova.

Tagga fest imorgon!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0