14:08

Festen i fredags började ganska chill, det var itne så mycket folk men trevligt ändå. nån gång efter tio och framåt blev det fullt hus, mer än 30 pers! men det var riktigt roligt ! kom massa folk som jag inte har en aning om hur dom visste att jag hade fest! Men bara nice :) Förutom några skummisar som var där. Dom stal massa grejer! :O :/ systemkamera, digitalkamera,videokamera,parfym,silverörhängen, två vin/sprit flaskor mm. det var INTE speciellt kul! Så jag hoppas på att vi kan få tillbaka det där på nåt sätt..

I lördags blev det mycket städning :P sen for jag till Granö :) Middag, bastu, badtunna osv. även fast jag var ganska trött och lite depp så blev det riktigt roligt efter ett tag! :)

I Söndags var det farsdag. Han fick whiskeyglas och 5 lotter, men tyvärr ingen vinst :P .. Sen for vi och tände ljus på gravar och efter det så kollade vi på då Thomas spelade innebandy. 13-3 blev det, duktigaa! Efter det så åkte vi till Maxim och åt middag. mysigt:)

Nu blir det att skriva ut historiapapper till kursprovet på fredag, sen dra till stan och shoppa litee, hare haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0