valborg

sovmorgon till tio. sen hade vi dans, det var nice =) men jag glömde min sminkväska hemma så det kändes inte lika kul.. och min skåpnyckel, så jag fick ha mina grejer i sandras skåp istället :P till lunch åt jag bara lite potatismos och två hårdbrödmackor eftersom jag verkligen inte alls var sugen på något annat. Efter det mattelektion, ingen mattebok och hatar matte så satt väl mest och snackade :P sen samhällsprovet, haha det gick typ bättre än jag trodde, hade inte pluggat nånting nästan, men tror ändå på ett G. Var klar först av alla sen drog jag till stan och mötte Josse och Tim. Började leta kläder för kvällen och hittade till slut en svart tubklänning från Gina Tricot för 149 kr så det fick bli en sån :) Hem och duschade, åt lite lite pizza (ont i magen nästan hela dagen och orkade inte äta) sen drog jag till Josefine och vi sminkade oss och lockade håret. Sen satte vi oss ute på hennes uteplats och drack lite vin och lyssnade på asskön musik tills hennes pappa kom och skulle skjutsa oss till stan.

Men kvällen blev verkligen inte så kul som jag hoppats på.. Första stället var det för lite folk på (och blev också ganska besviken på en person,, :/ ) så vi drog vidare efter nån timme eller så till en gammal klasskompis, men där sög det också så jag tog bussen till mariehemsängarna och träffade massa annat treevligt folk=) Men hann inte vara där så länge. Det var typ det värdaste på hela kvällen.. För det mesta så sög det alltså.
Hoppas du som orkar läsa min blogg hade det roligare än jag iaf ;D

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0