TILLÄGNAT EMELIE

emelie hade tråkigt så hon tyckte jag skulle skriva blogg ;D
om 2 minuter ska jag se sanningens ögonblick och överge emelie på msn. fölåt!
fast nu dissade hon mig så.. :(

jag hoppas det fixar sig till på lördag så blir allt asbra :D imorgon ska jag och sandra, (hoppas fler) grilla pinnbröd, och jag måste ha mashmallows också, upptäckte just att det är asgott att grilla, dom ska bli lagomt bruna och fina. ;)
hehe ja. sen grillspett och göda hos sandra innan kulturnatta på lördag också. måste fixa new clothes!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: världens bästa emelie ju!

haha menva? vi måste prata om lördag! haha, dissar ni min kycklingsallad eller?
hoppas DET fixar sig!

2008-05-22 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0