suspicious minds

Fredags, brännbollsyran inte alls så kul som man hoppats. kollade på ungefär 2 timmar, annars satt vi hos Sandra, vid en eld och hos några grannar  resten av tiden. 

Lördags  steek hela dagen. Vaknade runt halv 8 kanske, gick ut och la oss på gräsmattan och där låg vi i stort sett hela tiden ialla fall enda tills jag for hem vid halv tre nångång.
Sen så var det ju tänkt att jag skulle fara in till stan igen efter att jag klippt gräset osv hemma. Men inte det inte! Typ utegångsförbud och det sög FETT MYCKET! iofs så åt vi jättegod middag, men jag var baara less ungefär hela kvällen. Förkylningen har typ kommit tillbaka också. inte kul alls.

imorgon blir det nog fortsätta jobba på solbrännan, plugga och bara ta det luugnt. Schhöönt!

Hare Haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0