Pimp My Bike! /AME ;D

kuul! hade just skrivit klart ett långt inlägg sen då jag skulle spara det så blev det nåt fel..... aja får väl skriva om allt igen!
Fest i Tavelsjö i fredags ju. asnice :)
Lördagmorgon kom pappa och syrran och grattade mig med pengar och lite kläder. (får mer nästa helg av typ släkten, för mamma, mormor och min moster är i Turklandet till onsdag!) sen for vi till Vindeln för att hämta upp Malin och Emelie och vidare till Emelies stuga. Typ direkt vi kom dit så la vi oss ute och steekte till middagen då vi gjorde tacos och satt ute och åt det i solen, inte helt fel =) Sen kom dom med tårta! så vi låg ute och åt tårta, mango, ananas, tacochips och dipp till 20.00. Då flyttade vi oss till sängarna och låg där och pratade till typ tolv då vi somnade.. var nog rätt så trötta efter i fredags :P

Vaknade typ halv tolv i morse, åt frukost och plockade undan massa sen gick vi upp och la oss igen, fortfarande trötta. Kl 14 kom Emelies pappa och hämtade oss och sen skulle jag med en buss som gick 15.30 men eftersom den inte kom så kollade jag busstabellen och den bussen hade slutat gå för typ en månad sen.. Så jag gick tillbaka till Emelie och vi kollade på Svensson Svensson - nu är det jul igen  eller nåt liknande, kändes lite konstigt eftersom det snart är sommar :P Till middag blev det grillat sen for jag hem med bussen. 
 
blev ungefär.. egenligen inget plugg alls. Vi som hade tänkt  vara jätteduktiga hela helgen och göra bort sånt. lättare sagt än gjort.
jaja, ikväll måste jag ialla fall baka fika till nån "lekdag" vi har på skolan imorgon.. men nu ska jag och spela brännboll , Hare haaj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0