fridayyy

svenska 08.20-09.50
hål
italienska 10.40-11.40
lunch
näringslära 13.00 ?
slutar 14.20 istället för att ha natur och friluftsliv och sluta 15.40, yeeahh!


sitter på skolan och drygar. alla har kursprov i språk, men vi har det nästa vecka såå. kommer förmodligen sitta här till tjugo i elva då vi har italienskalektion.

det verkar inte bli fika idag . Fast iofs så kan jag inte äta nåt för jag och Josse har bestämt oss för att sluta med fika och sånt. Det är bara onödigt och man blir bara fet. Bättre med frukt eller nåt då juu. :)


image23
Förlåt Emelie för att vi dissade din kycklingsallad, men hehe glömde bort det. Vi måste snacka om det idag.
(Vet inte varför jag lägger in en bild på det. Men jag har jättetråkigt)

Det verkar fixa sig till på lördag. Skönt. Tagga nuuurååå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0