Armor for sleep - Hold the door

har egenligen inget intressant alls att skriva.. men har inget annat att göra, så det här lär bli ett asdrygt inlägg som inte är värt att läsa.
blev ingen studsmatta igår, så jag hoppas det blir idag istället.. men pappa och syrran ska snart till stan och köpa presenter till mig :} sen ska väl sandra komma nångång också. måste ringa henne.
Dancehall ikväll :) har det egenligen på onsdagar men eftersom det var valborg i onsdags så tar vi det ikväll istället.. det blir nog kul :D 
och om jag ska till stenbäcken imorgon, så måste jag nog "göra iordning" allt plugg så det bara är att ta med. hm...  jag lovar att allt säkert är i skolan så jag ändå inte kan göra nånting :( det skulle verkligen suga!

Fredag - packa, sandra, dancehall, fest
 Lördag - fyller år, stenbäcken med malin och emelie, äta gott och fika osv
Söndag - Plugga, åka hem från stenbäcken. plugga.
Måndag - skola, plugg.
Tisdag . skola, plugg hos nån kompis? Sandra fyller år :)
Onsdag - mattenationella, dans, slutar 10.50 :D stan, dancehall
Torsdag - inlämning av näringsläran
Fredag heelg!

nä nu ska jag gå och fixa för ikväll och imorgon :) hare haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0