aråå

egenligen, hur dum får man vara.. mamma fyllde år den 26 april och jag fyller år precis en vecka efter henne. kakorna som blev över från hennes hade hon tänkt spara till mitt kalas. men smart då att lämna dom i frysen i huset då båda hennes barn som går och äter kakor heela tiden! Nej. för nu är säkert mer än hälften av kakorna slut. bra där morsaan.. hade ju varit lite bättre att lägga dom i frysen som inte är i huset kaanske!

haha, måste bara få berätta, idag hade vi lekar på skolan , jag skulle dricka upp en flaska vatten så fort som möjligt (tävlade mot några andra) haha , plus att man skulle ha en tampong i munnen samtidigt. och jag vann ;D
lite bra jag är!

taggar fredag! :D

jeje , nu ska jag köra moppe till ida och se om det kaanske blir lite plugg där. hehe . ser väl.
harehaaj ...kanindelfin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0