YES!

hahaha åååh. jaa, tack! äntligen kom jag på hur man fixar så det går lägga in bilder, fet text osv! vad glaad jag blir! :D heheh
 roligare att blogga då ju. därför jag inte gjort det på länge eemeeliiiiee :)  eller ja, iaf en anledning till det :P

Börjar känna mig ganska duktig nu ;D inte mycket dator, äter nyttigare och tränar mer. suuper!
Var ute och "powerwalkade" typ 5 km ikväll med mamma och hundarna. häärligt

Sommarskola börjar kännas gaanska så drygt nu och jag vill bara få det bortgjort.. efter 4 juli är jag friii! Förutom att jag ska jobba hemma på gården med att klippa gräs, måla osv. så det kanske inte blir så mycekt vila ändå. :/

I helgen var vi i stugan och fixade aasmycket, i torsdags var det spindelnät överallt, jag fick till vääärldens skrik då det kröp fram en spindel, kände typ hur det vibrerade i öronen haha ;P det var råttskit ¨på golven osvosv. hemskt om vi skulle fått råttpest men det slapp vi ;D  Men efter i helgen så känns det riktigt fräscht faktiskt. Längtar tills vi får dit båten osv och det blir asbra bara vädret är bra =)

ALLTSÅÅÅ. Nu måste jag snart blondera mig, det är ju baaara pinsamt med värsta utväxten :( menee, jobbigt att det kostar 1200 och har inte riktigt rååd just nu.

Taggar att fara på wheels men vet inte hur det blir än men hoppaas :) Sen efter den helgen är det bara en vecka kvar på sommarskola. mmmmh!

lite bilder från fixning av stuugan:


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0