snart looov! :D

Måste göra individuella italienskauppgiften ikväll... Känns riktigt drygt.. Sen måste jag fortsätta klippa gräset :(
Det känns liiite jobbigt fakitkst. Men jag taggar sommar såå mycket nu :D

onsdag- dans: sista lektionen innan uppvisning.
matte: betygssnack, onödigt.
samhälls: betygssnack och utvärdering, onödigt det med.

torsdag- ingen matte
svenska
: ?
italienska: får tillbaka kursproven osv
idrott: brännboll :)
näringslära: ?
Fredag- nån mat och lekdag i Hissjö, om jag orkar.
Lördag - Sandras stuga (?)
Söndag - Måste tränaaa. Cardiomuskel och core. vad aaslänge sen ju!
Måndag - Dansuppvisning: rosa linne och svarta leggings. Greasee
Brännbollsturnering: Hajpojkarna! blåa kläder och en fena på ryggen..
Tisdag - Skåpstädning och typ klassens dag?
Onsdag - SKOLAVSLUTNING <3<3<3<3

Och bara så alla vet så hatar jag batteridriven datamus. eller vad det nu heter. Det är bara slöseri på batterier! mycket bättre med den gamla hederliga sladden. iofs så kan den vara ivägen ibland osv, men våra batterier är ju slut jämt! orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0