OMG

vad trååkigt jag haar! hade tänkt fråga ida om jag fick komma till henne men känns jobbigt att fara någonstans alls ikväll.  har ingen aning om vad jag ska göra. så det lär ju bli att tjocka framför tvn.. inte bra, inte bra.

har inget att skriva heller egenligen. Det känns lite tråkigt faktiskt
eller hmm. Jo kanske lite. :P Var med Josefinee igårkväll. Såg på fotbollsträning och åt Twister. Den glassen är iiinte dålig! :) och eendast tiokronor. bättre än McFlurry nästan , dom kostar ju 16 kr nu :( blir så deprimerad.
Men jag hoppas att donkan ska fixa jordgubbar och chokladsås till McFlurryn, ÅH SÅ GOTT!

allltsåå. nästan ett måste att bada imorgon tror jag. sen måste jag fixa en hajfena till på måndag också, HAJPOJKARNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0