Fredaaaag!

Äntligen helg! Sitter just nu hos Sandra som har grävt ut aalla hennes kläder ur garderoben, och det är inte lite kan jag lova! hela sängen typ full ;O

Fick tillbaka proven idag, det blev mycket tjaffs med tyskan ; D men jag gick då G iaf och jag är nööjd :) Blev inte mycket räknat idag men orkar verkligen inte mer snart!! Bara en vecka kvar men det är geometri och det är sååå dryygt...!

Kat Deluna ft Busta Rhymes - Run the show

Ikväll hoppas jag på att det blir kul, skulle vara så naajs. Men ser väl hur det blir =)
Snart kommer då Världens Bästa Emelie och sen ska vi tvätta lite kläder och duscha, sminka oss osv. Det blir bra :)

Taggar vattenpipa ikväll! ;D haha
haare bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0