jarrrrrrååååå!

Kom nyss hem från Ida, som typ räddade PDOL för mig, TACKAAAAAR! :D 130 kr fattigare men whatevaaaaHH . jag ska måla hela veckan så jag blir lite rikare iaf.  ÅH så jag taggar piteå nuuuu!

Och, askul att mitt förra inlägg fick typ otippat många kommentarer? hahah, men jag gillareee

Blir lite deppad över en viss person menee. sånt är livet.. Men, "hoppet är det sista som överger människan." såå jag får väl se vad som händer. . .

Imorgon blire springa, duscha sen måla hela daagen. om jag nu orkar. brukar inte bli mer än högst 2,5 timmar .. :P Känns inte så bra men nu borde jag verkligen måla för jag vill ha så mycket pengar som möjligt innan torsdaag då det bär aaav

nä nu orkar jag inte skriva mer. hare bääääst

Kommentarer
Postat av: -Ö-

veeeeeet, ja är ba bäst ;)

hahahahahh vettu förresten, om man skriver -Ö- ser de ut som en gapande gubbe med armar xD

2008-07-20 @ 03:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0