trååk

Börjar tapppa hoppet om att PDOL fixa sig. Fattar inte vad dom tääänker med! visst förstår jag han men blir bara arg. Hur hade dom tänkt att vi skulle kunna fara? 

Nä, nu hooooopppas jag såå mycket på sol i veckan och gärna i helgen, men har hört att det ska bli regn både fredag och lördag. Ååhh jag orkar inte liveeet!
Vännäsdagarna och tjejkväll. Det måste bli bra väder. Känner att jag inte har så mycket att blogga om då jag bara skriver om vädret. Men seriöst. Det är ju vädret som styr vad man kan göra.. Ingen sol; inne och tråka. Sol; ute och steka osv :P

jappjapp. eeh . jaa nu ska jag gå och se American Idol eller nåt annat som kanske får mig på bättre humör. hare allihoopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0