Mmmmmmm - mullesnus!

Sitter här med en mugg med mullesnus och håller på leta tatuering för fullt, vet inte riktigt vad jag vill ha men jag tror nog den första ska bli vid foten.. kanske en tribal. :) Fast skulle också vilja ha nånting som betyder nåt för en. men jag får se, jag har lite tid att tänka på det. Jag och pappa har tummat på att vi ska gå och tatuera oss i slutet av augusti ungefär så det blir nog asnice ;D

och Emelie jag skrev på msn men det gick inte skicika, jag ska kolla om jag saknar en socke, jag hör av mig om det , haha! var lite roligt att få ett sms där det står "Saknar du en socke? :P " men men. vi hade det ju lite stökigt i husvagnen på pdol så det är väl inte så konstigt om jag faktiskt gör det :P

Näe nu tror jag nog att jag snart ska gå och duscha, sen får jag väl se om jag och Josefine hittar på nånting ikväll eller inte. Skulle vilja se Sex and the city filmen iallafaaaaall :) Sen så måste jag se The notebook snart igen, åååååh den filmen är inte dååålig!<3

Och, spaana in www.enciderracker.blogg.se , haha jag som kommit på det väldigt passande namnet för Sandras nya blogg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0