Är du fet, kursiv eller understruken?

Stugan hela helgen, ganska slappt men hatar att det var dåligt väder! Hade ju velat sola och få mitt hår blondare men inte det inte.. 

Orkar inte hur det blev med PDOL nu, om det skiter sig så vet jag inte vaad jag gör. Det suger så hårt ialla fall! Baaara lesss.....

Nu blire duschen sen får jag se om jag är med Josse ikväll, då får hon se mitt "blonda" hår som egenligen är typ ljusbrunt eler nån annan färg. vet inte riktigt fakitskt :P


bara Emelie som fattar rubriken men jaaa

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag är AStaggad på PDOL ju! åhh, va arg jag är!

det måååste lösa sig.

2008-07-08 @ 19:34:46
Postat av: Marre

Jag är AStaggad på PDOL ju! åhh, va arg jag är!

det måååste lösa sig.

2008-07-08 @ 19:35:06
Postat av: emelie

hahahahahahahahahahahaha, jag skrattar ihjääääl miggg!

PDOL, måste fixxxaa sigg!

2008-07-08 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0