Without you

Trött dag idag. Vaknade så jag hade 30 min på mig att göra mig klar, vanligtvis brukar jag vilja ha en timme. Så det blev ingen frukost , hade ju trafikantredovisningen idag . Bara därför jag inte sov vidare då jag försovit mig;P Men den gick ändå bra:) , redovisningen alltså. Sen ringde Josse och frågade om vårat gamla "gäng" skulle ta och ha lite julmys imorgonkväll så det blir att vara med dom och fika, se film och prata osv:) bamyys!
På psykologin så somnade jag, och Marre(?), Såg mest film, snackade med läraren osv. Måste göra uppgiften om dom 4 fallen innan jul .. Känns jobbigt men ska försöka få bra på det och hoppas på ett vg, (kommer inte hända..)

Då vi slutade så höll jag och Emelie på missa bussen hem, var tvungen att springa och riskera att halka på isen framför massor av folk, men vi klarade oss och hann med bussen iaf :P Sen gick jag på stan ett tag, letade julklappar och kollade efter sånt jag önskar mig

Bodybutter från Bodyshop
Pengar
Presentkort (på typ H&M, Gina Tricot)
Jeans
Parfym
Ny mobil
Örhängen/halsband


Sen for vi på nån reagrej på Intersport sen hem och nu ska jag börja plugga historia.

Sköönaste dagen imorgon, Sovmorgon till 10.30, Gruppträning (BodyBalance), lunch(spagetti och köttfärssås!), Kursprov Historia sen staan och försöka hitta lite julklappar till folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0