Pokerface

Träningen igår gick väl som den gick. Jag och Sandra var på Step Mega Dance. vääldigt mycket koreografi osv men det var roligt :) tills vi helt tappade bort oss och gick därifrån ;D Men det blev då ett riktigt träningspass iaf:P Blev inte att plugga nå psyk igår för jag inte hade papperet . Men idag var jag och Emelie och kopierade så nu har jag det iaf. Ska försöka göra klart det så mycket som möjligt ikväll så jag har det bortgjort.
Dans på idrotten idag, chacha och bugg. (stavas det så? chacha?) Assvårt att vara kille ju, men hur kul som helst då man är tjej:) Borde faktiskt ha killar att dansa med istället för att vi tjejer måste vara kille :/



Senare ikväll blir det att mysa med Glögg framför Desperate Housewives. great! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0