Förmodligen sista inlägget för året!

japp, 147 kr på bussresor idag. Känns ju värt.. Granö - Umeå, Umeå- Granö, Granö - Umeå, Umeå - Hissjö
Sjukt drygt faktiskt. Bara för att jag glömde lite saker i Granö och helst behövde fara till Hissjö för lite smågrejer .. jaja. Tur man fick mycket pengar i julklapp.. :P Men ändå, det svider lite i plånkaaan!

Nä, nu ska jag forts se American Pie, blev inte att jag såg den på tvn eftersom jag var tvungen att åka massa buss istället :/

Tagga NYÅR imorgon! inte för att jag vet vad som händer mer än PARTYYY !!

Drar iaf till Sandra runt tolv, gör oss klara för kvällen i bastun, drar öst på stan till Jonzzas brorsas lägenhet på förfest  (sen ser vi väl hur länge den förfesten blir, kanske övergår till fest :P ) och torget på tolvslaget. Får hoppas på att någon hör av sig om vart Festen är också,

GOTT NYTT ÅR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0