jag glömde mobilen hemma! :O :(

I lördags for vi först på julmarknad i Vindeln, gick runt där kanske en timme eller så, fikade lite och sen åkte Emelie med oss tillbaka till Granö:) Åt räksoppa till middag, var faktiskt gott även fast det kanske inte låter så om man är som jag och inte gillar räkor :P Klockan 18.00 for vi till Pingstkyrkan på nån julgrej. Uppträdanden,fika, julspel, osvosv. :) slutade 20.00 sen gick vi hem igen (eller hem och hem men ja ;P ) Spelade lite kort och fia med knuff, sen kom några grannar dit. Jag, Emelie och Jesper gjorde en specialdrink som faktiskt blev ganska god tillslut ;) Spelade lite Guitar Hero och gick sen och la oss.

Idag så vaknade vi runt halv tio, for därifrån ungefär en timme senare hem till Hissjö. (Jag och pappa) jag körde med manuell växel hem också, jag mååste verkligen träna på kopplingen! :(
Hjälpte till med lite grejer här hemma och sen åkte vi till stan för att lämna in travet och sen for vi och kollade på Hippologums julshow. Det är typ en tradition. Brukar vara ganska mysigt, men tycker inte alls det var så bra nummer i år :/ Då vi blivit less på det så drog jag och pappa till Great Eastern där vi åt middag med Ruth, Thomas och Jesper, och efter det så gick jag till USM åsså var jag och Sandra på Cardiomuskel och core :) Bussen hem och nu då jag kom på att jag missade ju Andra Avenyn på tvn så ska jag leta fram det på internet och se det. Vart så sjukt spännande ju! ;D

Imorgon tror jag nog att jag och Malin ska till Skeå och julhandla lite, kanske bäst att berätta för mamma att jag skippar skolan för att fara dit istället.. :P Får hoppas på att hon går med på deet annars skulle det ju suuga :/

R - Du får inte ta henne för då blir det inavel!
J -Man knullar ju inte i naveln!

HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0