Måndag.

Försov mig i morse som vanligt, (även fast vi har sovmorgon på måndagar) så jag skulle ta 10.35 bussen istället. Men då jag då kommer upp på vägen typ 31 så ser jag bussen kör iväg från nästa hållplats! Så då var det bara att gå hem igen. Tog istället nästa buss halv tolv, kom till skolan tolv. Emelie följde med mig för att äta Potacos! mmh:)
Sen hade vi trafikant, fick sluta 30 min tidigare så nu sitter jag här. Vet inte om min dator hemma fungerar . Det måste vara nåt med vårat hus som gör att datorerna blir dåliga..
Ikväll blir det iallafall att plugga psykologi om jag har papperet hemma, eller trafikant (prov på måndag) måste bli ett vg den här gången! =) Nä nu måste jag springa till bussen, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0