I'd come for you

Har nästan just kommit hem från stan. Gick runt och kollade julklappar till mig och andra, men det är sjukt svårt om man inte vet vad folk vill ha! Hittade iaf lite som jag kan önska mig . Om jag nu kommer ihåg vad det var:P Börjar bli mycket folk på stan också som ska handla julklappar, jobbigt. Menmen, det är så det är. Måste hitta nåt fint att ha på julafton också! :)

Nu ska jag väl typ äta, duscha och göra mig klar för våran julmyskväll. Bli ba nice=)

Förresten, Historiakursprovet gick typ bra! :D borde räcka till ett G :) Åh vad besviken jag skulle bli om det blir ig nu bara för att jag sa sådär,

OCH, på måndag eller nåt ska jag typ gå och söka jobb. skulle vara asbra :D :D

Kommentarer
Postat av: emelieeeeeee

vart ska du söka jobb? :)

2008-12-05 @ 18:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0