Hearts burst into fire

Var på stan igår. Först gick jag själv lite mer än en timme och sen mötte jag pappa och Ruth, Då var jag baara less eftersom jag inte hittat NÅNTING och jag hade provat maassor av grejer! Fattar inte varför det ska vara så svårt för mig att hitta grejer på stan själv haha :( Men iaf så fikade vi lite på Stars och sen följde pappa med mig och då hittade vi minsann ett par snygga jeans från Gul Blå på Vision. och tur för mig att det var halva priset på dom så det blev bara 450 kr:) Sen kom Sandra till stan och då gick vi runt och letade lite kläder och grejer också , så då hittade jag ett svart linne på JC =) Sen for vi hem till Granö , Sandra följde med, åt hamburgare och pommes,mmh ;D och sen så gjorde vi inte så mycket.. Jag, Sandra, Coffe och Jesper körde rundpingis ett tag, jag provade mina nya kläder, såg tv och satt vid datorn :P

Imorse så åkte ju pappa, Ruth, Jesper och Coffe iväg för att fara till sina nyårsställen, så nu är jag och Sandra ensam hemma, blir väl att fixa till sig, städa och packa ihop grejerna sen tar vi 13.20 bussen till stan. Där ska jag träffa Josse åsså ska vi gå ett tag på stan och försöka hitta kläder och grejer ;D Sen är jag ensam hemma i Hissjö ikväll så jag får väl se om jag tar hem nån kompis eller bara sitter för mig själv, har ändå lite grejer att göra som typ tvätta kläder, packa upp och grejer.. men jag ska då se American Pie The naked mile ikväll iaf :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0