Goodbye my almost lover..

Upp 06.15, sminka duscha osv. Bussen iväg till stan runt halv 8. och det är andra bussen. Den första går 06.20 :O
Jag är glad att jag inte bor där jämt ;P 1.20h till stan. lite smådrygt. men det var ändå mysigt, jag gillar att vara där:) 

 Idag hade vi engelska, sen hade vi föreläsning om typ ungdomar som skär sig osv. sen trafikantprovet, det gick faktiskt gansak bra. eller det kändes bra iaf. Ska inte lite på min känsla längre, jag som trodde jag klarat historiakursprovet och fick IG, :( inge kul

Jag och Emelie har kommit på att det är bättre att blogga om typ.. vädret?  istället för det man har gjort. Då man träffar sina kompisar och ska berätta om helgen så vet dom allt redan om dom läst ens blogg vilket dom flesta gör. Det är inte alls kul. Såå, vilket väder var det idag? Molnigt och mycket snö. speciellt då jag kom till Hissjö, det har kommit riktigt mycket under helgen:) TAGGA SKOOOTEEER :D :D Ska ta upp den till Granö i veckan så då blire skoterkörning där i helgen! bara naajs:)

jaja. Nu måste jag iaf ladda ner vlc så vi kan se REC ikväll i Tavelsjö. sista gången vi kan vara där?=( Men blir iaf skönt för mig som får ta sängen ;) Notbaad:D Men ganska tråkigt att inte ha en lägenhet att dra till då man känner för det,

Pappa och Ruth var förresten duktiga i luciatåget i lördags också ;)


 Jag och Malin i Granö 8/11. mkt treevlig kväll!:)



Saknar det såå mycket! Pdol i sommar är ett måste!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0