gåånatt.

Kom just hem från stan., Har iaf lämnat tillbaka en julklapp som jag köpt till pappa , och hittade iingenting som jag kan ha på jul. :/ sen var det ju förfest hos Robban, det var faktiskt riktigt kul! :D Hade liite problem med att hitta dit hehe.. men det löste sig:)
X3M var då verkligen en besvikelse, träffade lite trevligt folk ibland men näääe, det sög för det mesta. Så jag,Sandra, Oskar och HJ drog till Max och köpte massa fett där och satt och käkade till mamma kom och hämtade oss vid halv ett ungefär.

Imorgon blir det iaf att försöka ta sig upp ganska tidigt, ta halv tolv bussen till stan och gå och fixa julklappar till pappa och Sandra och kläder åt mig själv ! ;O mååste hitta nånting! och NYÅR, VART BLIRE DÅ?! måste hitta festen med stort F ! ;)'

jaja nu borde jag sova. hadehaj.

Kommentarer
Postat av: Marreeeeeee

På nyår SKA det blir brakfest,

för det har jag redan bestämt.

AMEN. :D

2008-12-23 @ 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0