Breathe into me

Var ute och övningskörde igår med Ruth, det gick faktiskt bra! :D tränade på backa, parkera osv. :) Sen for hon och pappa på middag så jag och Coffe blev ensam hemma. For ut en sväng med skotrarna och sen blev det film osv. :) kollade även på Chris Angel på youtube, han kan ju inte vara mänsklig... helt sjukt! :O

Idag har jag, pappa och Coffe varit ute och skjutit luftpistol , det gick ganska bra för mig ändå ;D trodde jag skulle vara värdelös men =) och nu sitter jag bara i soffan och hoppas på att få fara ut och övningsköra igen=D
Har beställt pizza till middag så det blir bara goott;) 

Hare haj! :)

Igår broderade jag och Ruth (med en maskin) det här på en dataväska åt mig ;D Fint va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0