Better than me

Sitter med psykologin nu, hade ju tänkt att göra trafikant ikväll men då fick jag höra att man typ ska lämna in psyk. på fredag. Så det sög! Kommer inte kunna plugga mycket alls till trafikantprovet heller eftersom vi har rättskunskapredovisning och engelskaglosor till nästa vecka också.. Det blev mer än jag hade trott innan jul ändå. Trodde det skulle bli lugnt men inte det :(

Var iallafall på stan ett tag idag med modern min. Blev lite julklappar köpte på Barnens Hus, lite på stan osv. Juste, kom på att jag måste kolla upp vart Online ligger, var ju och skulle kolla om jobb där idag men jag hittade det inte , haha :/  Så det blir att kolla upp det ikväll och gå dit imorgon istället:) Då blir det stan med Emelie också, fixa lite julklapps och typ fika med pappa. Jag måste verkligen skriva upp vad jag ska ge till alla. Eller, dom jag ska ge får gärna bestämma sig för vad dom vill ha nångång ;D

Nä jag kanske borde fortsätta med psykologin ett tag till, Grey's om 38 min så ;) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0