Annandag jul

Igår var min farbror, hans tjej och mina kusiner här i Granö på middag. Trevligtrevligt:) Vid kl 21.30 kanske så kom Sandra, Jonzza och Fredde hit ;D vi, thompa och anna for och gjorde upp en eld på skolan, tänkte grilla maschmallows men det blev inte speciellt många :P Det blev kallt så vi drog hem igen och såg lite tv och bara tog det lugnt:)

Idag så for vi till travet ett tag, var riktigt länge sen jag var där faktiskt.. jaja. vi var väl där typ en timme, sen skjutsade vi Thomas till jobbet och efter det så for vi och kollade lite på mellandagsrean men hann inte vara där så länge så blir att fara dit på måndag istället :)

Då vi kom hem till Granö igen så har vi först sett The Happening, Den var väl sådär. lite konstig :P Efter det så tonade Ruth håret på mig, så nu är jag lite mörkare igen=) Då det var gjort så såg vi Timber Falls. Den var väl också sådär. Bättre än den förra iaf, så nu blire sängen och förhoppningsvis både skoter och bil imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0