jajaja

Torsdags for vi till Emelie i Vindeln, och så mycket regn , åska, blixt har jag typ inte varit med om :O Men iallafall så åt vi massa marängswisch och godis och såg Från andra sidan. Den var bra, ASHEMSK på ett ställe :'( haha, fast sånt är kul ;D

Fredags beachparty i Stöcksjö, det var riktigt kul :) Allsång, grillning av "maschmullos" och prat , det där måste göras oom :D

Idag har jag städat på databordet, låg saker här sen -05, då jag gick i sjuuuan! var nog på tiden att rensa lite :P
och Ikväll såå hoppas jag att jag får med mig någon på bion på torget, har ingen aning om vad det är för film, men skulle ändå vilja fara dit, är ju gratis hallååå, annars blir det väl att sitta hemma. se tv/film och bara chilledillaa.

det var allt för mig, hare haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0