you better die young

i torsdags for jag och Ida till lägenheten, köpte fett på affären och satt bara och chillade lite, var vaken till typ två och nästa dag skulle jag upp kvart i 6 och duscha innan skolan..

Fredag
skola, slutade 15.00 sen blev det stan ett tag och sen drog jag Emelie Malin och Marre hem till lägenheten, Sandra och Evelina kom senare. Vi åt pizza, godis glass osv. Åkte hem till Jonzza, spelade kort,fick en guidad tur runt "Muminhuset" ;D sen for vi till lägenheten igen och spelade Med andra ord. hhahahaa mycket skratt blev det iallafall! :D
och jag tycker jättesynd om alla gammlingar som bor där eftersom man typ hör bra genom väggarna och vi var uppe till typ tre på nätterna.. ;P

Lördag for alla hem , jag städade och fick lite besök av mormor , pappa och en vaktmästare som fixade så pappas namn står på dörren. Gick en promenad till affären sen runt lite på nån liten kyrkogård och vid 5 så kom Josse så gick vi och beställde pizza, en blev trasig så vi fick den gratis :O asnice!
Efter det så blev det mest chill på balkongen, kunde ha farit på "fest" hos Jonzza men orkade inte cykla 5 km hem sen så vi stannade och såg Beond Border sen somnade vi vid tolv nångång.. kändes gaanska tidigt för att vara en lördagkväll men det var ändå skönt att ta igen lite sömn :P

Idag så for Josse hem för att måla, så jag städade lite, hälsade på mormor sen körde jag hem, så ikväll blir det att fara på usm och träna bort allt jag ätit under dom här dagarna ;D


Kommentarer
Postat av: din mama

beond border hahahha den heter beyond borders gahahaha

2008-08-24 @ 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0