The power of pleasure

Blev inte att vara med Ida ikväll, och eftersom jag är ensam hemma till halv nio så tror jag att jag bara ska ta det lugnt, duscha, måla naglarna och sånt. Sköönt=)

sen till svenskan måste jag komma på tre saker som betyder nåt för mig, men hur lätt är det då jag liksom inte håller på med nånting?? Det lär väl bli typ.. Mobilen, pengar och plattången eller nåt liknande. Kanske kameran.. Men känns inte så säkert att ha en 13 000 kronors systemkamera i skåpet på skolan..

och imorgon har vi gruppträning :D bara taggat ju! har ingen aning om vad vi ska göra, men det blir säkert kul!= )

Skolfoto på torsdag. Den här gången måste vi komma på ett bra tema, inte vintertema som förra gången.. pinsamt!

 
SM1FVb 2007

detta år måste det bli bättring!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MENAR DU HELT SERIÖST ATT DU LÄGGER UT BILDEN?!

2008-08-26 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0