Robertsfors

Robban igår, kom dit vid typ 16.15, hjälpte Malin och Marre lite med tacogratängen (SOM VAR SÅÅ GOD !!) Anna,Lotta och Ofelia kom typ en timme efter mig. sen åt vi, kunde typ inte sluta äta. ASgott vare!

Sen blev det Med Andra Ord, Guitar Hero, Film: HÅRDA BUD. Alltså så sjuk film! Haha, den sög men den var ändå rolig xP  Efter det så var jag, Evelina och Marre ute och rände lite på samhället (säger man så? på samhället?) aja , det var då riktigt värt ; ) hehe.. Så nu taggar vi fredag om det nu blir av :D Ska snacka med papa.

Måndag och Tisdag. TVÅ DAGAR kvar av sommarlovet. Sen skola, och jag har typ det sämsta schemat någonsin! Jag kommer inte orka höstterminen säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0