pump it,

idag målade jag 2,5 timmar i sträck! rekord ju ;P nu har jag inte såå mycket kvar faktiiiskt :)

varit på body pump ikv också, känner att jag borde börja röra på mig mer.. hahaha sen när jag körde hem, med manuell växel.. Alltså jag kan inte köra sakta! ;O hahah måste träna på det... fick kärringstopp först, och sen gaasa jag iväg då jag skulle svänga in på gården med typ två bilar bakom mig, hahaha dom måste ju trott att det var nåt fyllo elelr så.,(vet inte om nån fattar, men ja det var ganska kul iallafall.) för sen märkte jag att jag tappat övningskör skylten...  det sög lite

Ikväääll tror jag att jag ska se en skräckfilm jag köpte, för 25 kr! asnice. den heter typ "Man thing" eller nåt liiknande. : )

Nåågon som vill gå på stan med mig imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0