Just dance

bara tråkat hela kvällen, borde kanske farit på Mary Kay partyt, och på tal om det, Helt sjuukt så mycket billigare MK är i USA :O måste beställa hem därifrån istället för att köpa här i Sverige. Man vill typ köpa allt som finns på hemsidan :P

Blev ingen bakning för mig ikväll. iofs bra :P bara onödigt.

Imorgon har jag och Ida bestämt att vi ska träffas innan hon åker till Sthlm en vecka. shoppa och gå på The Voice 08, lite avundsjuk jag är, men nästa år, då måste jag dit! :)

Sen hoppas jag på att det blir av i Malins stuga nästa helg? Skulle vara kul att hitta på nåt innan skolan börjar om 10 dagar. Det är ju tragiskt hur fort sommarlovet har gått, och hur lite sommar grejer man har gjort. Jag tror att jag har badat kanskee, runt 8 ggr på hela sommaren. Så ska det inte vaara : /

Nä, nu är jag hungrig. måste äta nåt sen ska jag gå och sova

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0