I don't wanna be

fredag idag. skönt. sista dagen innan helg. kalligrafi, gruppträning(core), svenska och sen rättskunskap. åh vad taggad jag är på gruppträningen! :D kommer bli hur bra som helst :) rättskunskapen däremot känns inte speciellt roligt..

Efter skolan for jag och Sandra till stan, letade sjal till mig men som vanligt så hittar jag ingen. så nästa gång jag är  på stan och faktiskt har tid att shoppa lite så blir det nog:

skolkalender
nagellack
tunika
sjal
=)

Efter stan så gick vi till USM där vi var igår också. Men eftersom vi hade träningsverk från igår så blev det inte så mycket gjort idag :P Men jag hoppas på Step up på söndag:) sen yoga nån dag också ;D  sen så MÅSTE vi anmäla oss till dansen!! Dancehall är typ snart fullt alla grupper, och Street funk vet jag inte. Men börjar kännas lite stressigt nu iallafall...

nä nu blir det snart sängen. godnatt!

Tagga imorgon? :D

hahha och Sandra, faktiskt så borde det vara ganska värt att vara som du. att ett glas räcker? :O haha bara najs.
nä, hare haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0