"en knasig ramsa om morfar"

Just kommit hem från mormor och morfar. Jag, syrran, mamma och min mosters familj var där och åt grillat. mh, inte dåligt! Sen blev det massa paj, jordgubbar och grädde, godis och chips efteråt.. Gissa om man är mätt.. :P
hahhaha och Wilmas berättelse om morfar! hahah väldigt mycket kiss och bajs men ganska kul, alla höll på skratta ihjäl sig! ;D

Har varit och hämtat ut Josefssons paketet idag också, svarta strumpbyxor, en lång T-shirt och en klänning. MEN, klänningen ser typ ut som en nattskjorta.. Tog hem ett svart skärp från mormor och tänkte att det skulle bli finare, det blev det väl men alltså.. nä jag vet inte. Känns inte bra iallafall. Men jaa jag får väl fundera ett tag ändå, fråga vad andra tycker osv . Fast det är så mycket roligare då man verkligen känner att man vill ha den direkt och inte fundera och så, för det är det att jag vill ha några klänningar/tunikor att ha i skolan och just nu har jag bara en :P såå.. 

Imorgon blir det stan ett tag sen buss till Robertsfors och käka tacogratäng,  typ se film, singstar, guitar hero och säkert en massa prat. Sista helgen innan skolan börjar.. Känns riiktigt jobbigt faktiskt! Börjar tänka på att försöka vända tillbaka dygnet nu så skolan känns inte alls långt borta.. : /

Sen på söndag ska vi till pappa och äta middag. Jag har velat fara dit och kolla sen typ onsdags (jag är väldigt nyfiken) och sen så fick jag inte komma ikväll för han skulle göra klart allt. sen kan jag inte fara dit på lördag för då ska jag ju bort, så det blir på söööndag istället... Seeen så hoppas jag att jag får bo där nästa vecka för då ska han typ inte bo där. (onsdag-lördagkväll/söndag) Skulle vara asnajs ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0