blåååbäääär

Har bakat blåbärskaka, blåbärsbullar och vanilj/kanel bullar idag, blev mycket, men åh så gott! och ja, då skolan börjar ska jag sluta äta så onyttigt.. önska mig lycka till, det lär behövas!

 

Ikväll kaanske jag ska och se EMD, men jag får se, känner mig iinte så taggad. Fast Danny skulle ju inte vara helt fel att se ; ) men jag vet inte om jag orkar :P fast skulle väl vara bra för då kan jag låna mormors bil och övningsköra dit.. sen hade jag velat fara på Afrodance, men jag lovar att det kommer bli att jag sitter hemma ändå. ååh beslutsångest

Idag pissade ett av mammas dagbarn på sig, TRE GÅNGER på typ två timmar kanske? jag ska aldrig bli dagmamma! Sista gången så fick han det under sockarna, och gick runt i köket så det blev ju att torka golvet också. haha åh usch

Sen så har jag letat fram fjortisbilder från sjuan för Josse ville ha en. åsså ville hon veta massa puckade saker jag sagt,  jag kommer tyvärr inte på nåt, Men jag vet att det är många ;D

fjortisbild, sjuan 2005


Kommentarer
Postat av: Marre

SHIEET! det ser inte ALLS ut som du på bilden!!!!!



och, HAHAHAH, förlåt men jag måste skratta!

"Idag pissade ett av mammas dagbarn på sig, TRE GÅNGER på typ två timmar kanske?"

HAHAHAHAHHA

2008-08-13 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0