baakaaa en kaakaaa?

Idag har jag mest gått runt och gjort ingenting hela dagen. Det är typ det tråkigaste som finns. jag vill göra nåt, men jag vet inte vad och egenligen orkar jag inte göra nåt heller. svårt det där..

Nä jag tror jag ska ropa hit mamma så ska vi beställa lite grejor från Josefssons sen blev jag sugen på att baka. Men jag vet inte om jag orkar. Men det skulle vara så sjukt gott med typ. Blåbärskaka <3 inte för att jag tror att vi har blåbär helelr men. åh jag vet inte. Sen känns det verkligen som att jag borde börja träna igen snart, då skolan börjar så måste jag ta tag i det, och nu skriver jag bara massa tråkiga saker bara för att jag inte har nånting alls att göra, det suger.

Jag skulle vilja typ fixa iordning nånting, göra fint nånstans..

Sen så har jag ont i mitt öga. mamma säger att det är en vagel. (tror jag det hette..?) jag har ingen aning om vad det är men den gör iallafall ont varenda gång jag blinkar! störande

nä, om det är nån som har nåt tips på vad man kan göra då man egenligen inte orkar göra nåt ,berätta för mig. jag orkar inte gå omkring hemma och dö ut typ. 

Nu ska jag iallafall hämta annanaspajreceptet och ge det till Sandra :) och förresten om du läser det här Häggluund, jag vill gärna ha erat kasslerrecept ;D Det var aasgott ! Sen ska du få tillbaka 50 kr av dom där 200 som du skickade med till pappa för bensinen hem från pdol :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har ingen dator, men glöm att jag inte håller koll.;)

2008-08-10 @ 22:08:36
Postat av: Emelie

Jag har ingen dator, men glöm att jag inte håller koll. ;)

2008-08-10 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0