4 minutes

Just kommit tillbaka från sss, blev en natt längre än vi tänkte men. Det är som lite mysigt där :) Men sjukt sånt oväder det var typ heela dagen från kl 2 igår, det mullrade typ hela tiden! Och regn osvosv. hjälp.
igår gick vi "på stan"  i Vindeln. Kändes lite fult, kände oss typ som turister. Hittade tyvärr inget att köpa ;D så vi gick in på ica istället. Varit ganska tjock, har ätit godis två kvällar i rad, och jag som ska vara "nyttig" ... :/
Men jag tror att jag får nog bara acceptera att jag kan helt enkelt inte vara en nyttig människa mer än typ två dagar..

Idag blir det väl att fortsätta måla, sen så måste jag prata med pappa och fråga om jag verkligen kan få 50 kr /timmen, det känns nästan som att jag stjäl pengar från honom eftersom jag har tjänat 525 kr och jag har iinte målat så mycket .. Det är inte det att jag är seg, för jag målar på ganska bra tycker jag, men nääe, jag känner mig bara dum

Sen ikväll så har jag lust att , kanske dra till Ida om hon inte har nåt annat för sig och bara typ se film och snacka, spela kort osv. :) Får ringa henne seen.

Ooooch, jag har kommit på att det är INTE långt kvar av sommarlovet och vi har verkligen inte gjort allt vi skulle göra, festa(sandra du,martina och joella skulle väl dra ihop nåt beachpartyy?), tälta, bada (iofs har det varit asdåligt väder men) i brännland osvosovosvos. Ja vi har ju våran lista :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0